wtorek, 28 lutego 2012

Nawilżenie


Mam skórę bardzo suchą dlatego zazwyczaj używałam kremów tłustych...
Próbowałam chyba wszystkich kremów i nic nie działało,skóra łuszczyła się dalej.Wyglądało to nieestetycznie zwłaszcza po nałożeniu podkładu.Pomyślałam,że kupię ten zestaw bo jest niedrogi(30zł) więc w sumie mogę zaryzykować.I to był strzał w 10!!!Mam po nim gładką cerę,która nabrała ładnego kolorytu.Nie mam nawet problemu ściągniętej skóry po myciu.
Prócz kremów na dzień i na noc jest jeszcze żel pod oczy.Do niego też nie mogę się przyczepić bo faktycznie nie mam worów pod oczami:)
Polecam osobą ze skórą suchą i tym którzy maja szarą,zmęczoną cerę.Rano będziecie wyglądać o niebo lepiej.
Minusem jest szybkie zużycie ale nie będę narzekać za taką cenę:)

kremy mają po 50ml,żel pod oczy 15ml

1 komentarz: